Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Poslední aktualizace 23.04.2013.
  1. Popis předmětu(ů)
    1. Snažíme se co nejpřesněji popsat prodávané zboží. V popisu udáváme vlastnosti a charakteristiku prodávaného zboží nebo služeb a přikládáme fotografie tohoto zboží.
    2. V případě jakýchkoliv pochybností se na nás můžete obrátit telefonicky nebo mailem PŘED ZAKOUPENÍM! V takovém případě prosíme, vyčkejte s nákupem až do okamžiku obdržení odpovědi.
    3. Vzhledem k různému zobrazení barev na monitorech počítačů, zkreslením způsobeným digitálním fotoaparátem a jiným technickým záležitostem, nemůžeme zaručit, že barvy fotografií, které vidíte na obrazovce přesně odpovídají barvám ve skutečnosti.
    4. Prodáváme nové a plnohodnotné zboží, pokud není uvedeno jinak.
    5. V popisu zboží naleznete většinu potřebných informací, proto Vás prosíme, abyste si před položením dotazu důkladně přečetli popis zboží. Pokud požadovanou informaci v popisu, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem. Telefonicky poskytujeme informace od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hod. na telefonních číslech uvedených v sekci Kontakt.
    6. Informace o stavu objednávky můžete kdykoliv zjistit na speciální internetové stránce. Odkaz na tuto stránku obdržíte v emailu, který Vám bude na požádání zaslán po uskutečnění nákupu.
  2. Splatnost
    1. Platbu je nutné provést nejpozději do 7 dní od uskutečnění nákupu. Po tomto termínu kupujícímu zasíláme upomínku.
    2. Platbu je nutné provést převodem na číslo účtu uvedené v objednávce nebo sekci Kontakt.
    3. Prosíme o informaci, pokud máte zájem o osobní odběr zboží. Zboží je možno odebrat v sídle firmy.
    4. Náklady na odeslání zboží jsou uvedeny u každé objednávky.
    5. Ke každému prodanému zboží vystavujeme paragon nebo na přání fakturu. Pokud chcete zaslat fakturu, je nutné nás o tom informovat IHNED PO UKONČENÍ NÁKUPU:Balíky (zásilky) na dobírku zasíláme podle pravidel uvedených v sekci Přeprava.
      1. k přefakturovaným službám České pošty přičítáme DPH ve výši 21%;
      2. faktury za hotové (bez podpisu kupujícího) a paragony zasíláme současně se zbožím.
  3. Zásilka
    1. Zásilky odesíláme každý den od pondělí do pátku, jak je uvedeno v sekci Přeprava. V případě odeslání kurýrní službou, zasíláme kupujícímu na vyžádání po odeslání zásilky osobní email s číslem přepravního listu.
    2. V případě, že Expresní balík České pošty nebo kurýrní zásilka nebyla doručena do tří pracovních dnů nebo obyčejný balík do deseti dnů, kontaktujte nás prosím v této záležitosti emailem nebo telefonicky.
    3. Pokud má být zboží zasláno na jinou adresu, prosíme o poskytnutí této adresy elektronickou cestou nebo telefonicky IHNED PO UKONČENÍ PRODEJE!
  4. Reklamace/Vracení zboží
    1. Reklamace
      V případě reklamace je nutné nás kontaktovat elektronicky na naši emailovou adresu. Zboží, které vykazuje vady, o kterých jsme neinformovali kupující v popisu zboží, je možné vrátit poštovní zásilkou do 10 dnů od zakoupení s přiloženým dokladem o zakoupení (fakturou nebo paragonem). Neporušené zboží společně s přiloženým dokladem o zakoupení (fakturou nebo paragonem), je možné vrátit poštovní zásilkou nebo vrátit osobně v sídle firmy do 10 dnů (od doby doručení/převzetí zakoupeného zboží) v originálním balení nebo dostatečně zabezpečené, pokud původně nebylo zboží originálně zabaleno. Pokud bude reklamace oprávněná, uhradíme kupujícímu také veškeré náklady spojené s odesláním zboží.
    2. Poškození zboží při přepravě
      Pečlivě zkontrolujte doručené zboží, jestli není poškozený obal. V případě poškození obalu sepište s dopravcem zápis o poškození a pořiďte fotografie celé zásilky a detailu poškozeného místa. Pokud nebude proveden zápis a pořízena fotodokumentace, nemůžeme reklamaci poškození při přepravě akceptovat.
    3. Vracení zboží
      Zakoupení zbožímůže kupující, v souladu s platnými zákony České republiky, vrátit do 10 dnů (počítáno od okamžiku doručení/převzetí zboží) bez udání důvodu, předloží příslušné písemné odstoupení od kupní smlouvy (také písemně elektronickou cestou). Neporušené zboží (podle zákona) společně s přiloženým dokladem o zakoupení (fakturou nebo paragonem), je možné vrátit poštovní zásilkou nebo vrátit osobně v sídle firmy do 10 dnů (od doby doručení/převzetí zakoupeného zboží) v originálním balení nebo dostatečně zabezpečené, pokud původně nebylo zboží originálně zabaleno. Vracené zboží zasílejte jako běžný balík. Po kontrole zboží Vám budou peníze vráceny zpět na Váš účet. ZBOŽÍ VRÁCENÉ FORMOU DOBÍRKY NEBUDE PŘIJATO!!!
    4. Výše uvedené vracení zboží NEJSOU ZÁVAZNÉ pokud bylo zboží zakoupeno a týká se zboží prodávaného na kusy nebo zboží stříhaného z rolí (např. 1ks = 1bm), na kilogramy apod. (např. 2kg tkaniny) – v souladu se zákonem.
    5. Veškeré reklamace a vracení zboží se řídí příslušnými platnými zákony České republiky.